По време на уебинара ще споделим практическия си опит за одитиране PR дейностите на конкурентите, което е от изключителна важност за всеки етап от развитието на корпоративните и маркетинговите комуникации на Вашата компания. Одитът на PR дейностите е един вид сравнителен анализ – конкурентно проучване (бенчмаркинг). Бенчмаркингът е насочен към намиране и изучаване най-добрите практики на конкурентите и прилагането им в собствените дейности.
Програма на уебинара:
- Защо трябва да се извършва одит на PR дейностите на конкурентите?
- Как да проверите PR дейностите на конкурентите си?
- Практическа задача 1. Анализ на комуникационните канали на конкурентите?
- Практическа задача 2. Анализ съдържанието на публикациите на конкурентите?
- Практическа задача 3. Оценка силните и слабите страни на PR стратегиите на конкурентите?
Аудитория: PR практици, журналисти, маркетинг мениджъри, собственици на малък и среден бизнес, студенти в направленията PR и комуникации, медии и журналистика.
Лектор: Вероника Николова – CEO IMG PR&Communication Agency – виж профил
Дата и час на провеждане: виж календара
Цена за участие: безплатно, след регистрация