По време на уебинара ще комуникираме опорните точки на професиите журналисти и ПР. Ще стъпим върху резултатите на качеството изследване, което дава картина на целите и очакванията на едната и другата професия. Ще дадем практически насоки как работят медиите у нас и как да създаваме ПР съдържание, което да намира място в медиите. Ще представим и една „изкривена“ форма на журналистиката, която в Западна Европа наричат „чурналистика“. Ще говорим за възможността за създаване на собствен информационен канал.
Програма на уебинара:
- Въведение. Характеристики на журналистиката и връзките с обществеността след навлизането в дигитална среда.
- Представяне на резултати от качествено изследване. Изводи и сравнение между българския и световния медиен пазар.
- Разглеждане на конкретни примери от България и света.
- Прессъобщение. Упражнения.
- Съдържанието е цар. Основни журналистически форми. Практикум.
- Най-важното за успеха. Заключение.
Аудитория: Начинаещи журналисти. Начинаещи ПР-и и работещи в сектори или агенции по връзки с обществеността. Собственици на малък и среден бизнес. Студенти в горепосочените области. Други.
Лектор: д-р Евелина Андреева – Директор „Стратегическо развитие и маркетинг“ към Радио-телевизионния център на Нов български университет.- виж профил
Дата и час на провеждане: виж календара
Цена за участие: безплатно, след регистрация