За IMG Club
IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на журналисти, прессекретари, PR мениджъри,…

Библиотека
IMG Club Вход в IMG Club Интересувате се какво е IMG Club и какви права…

Лектори
Лектори

Обучения
Обучения Уебинари, кръгли маси, дискусии – тези са безплатни Това е заглавието Lorem ipsum dolor…

Медия Академия
За IMG Club IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на журналисти,…

Аудио теми и подкасти
Как да подготвите забележителна реч
Алгоритъмът на успешната презентация
Как да увлечем аудиторията в началото на речта
Как да впечатлите аудиторията
Кой е най-добрият начин за завършване на речта
Страхът от публично говорене и как да го преодолеем
Уловките в речта
Емоционалният интелект на оратора
Добро образование за добро бъдеще
Никога не е късно да учите! Всяка успешна кариера започва с добро образование.
Лектори
Библиотека
Видове карикатура в СМИ
Политически – засягат различни аспекти от политическия живот на обществото (международни отношения, политическа ситуация, избори, проблемът с демокрацията) Битови – засягат социални проблеми: културно-битови условия,…...
Елементи на съдържанието
Идва вълнуващ момент, когато журналистът остава сам с купчина чиста хартия. Цялата тетрадка е написана. В главата му е калейдоскоп от числа, имена, епизоди. На…...
Структурата на произведението
Всяка журналистика трябва да започва със заглавие. „Заглавието е половината битка“. Моряците казват, че както наречеш кораб, така ще плава. Понякога този израз може да…...
Методи за опознаване на реалността
А ето и подготвителната работа зад гърба. Обмислени са източниците и методите за получаване на информация. Време е за обекта, който решихме да изследваме. Предстои…...
Начини за получаване на информация
На етапа на разработване на концепцията за бъдеща работа журналистът трябва да вземе решение за обекта на изследване. В това качество могат да действат и…...
СМИ и новите реалности на масовите комуникации
Средствата за масова информация са канали за масова комуникация. Те са организационни и технически комплекси, които се занимават със събиране, обработка и разпространение на словесна,…...
Установяване на контакти с медиите
Все повече PR специалисти навлизат директно в професията без журналистически опит – и това често се превръща в проблем за журналистите. Основните оплаквания, които човек…...
Мотиви за използване на СМИ от аудиторията
Тъй като PR специалистът се стреми да привлече вниманието на аудиторията чрез медиите, важно е да знаем защо и защо хората от тази аудитория използват…...
Официален бизнес стил: характеристики, жанрове, примери
В книжовния език се разграничават 5 функционални стила на речта: официално-делови стил на речта, публицистичен, научен, художествен и разговорен. Тази тема предоставя подробен анализ на…...
Инструкции за писане на есе, видове, структура
Ако смятате, че есето е обикновено съчинение по училищна програма, ще бъдете много изненадани, че това изобщо не е така. В съвременния свят есето е…...
Търси
Категории
- PR (87)
- Журналистика (109)
- Копирайтинг (37)
- Маркетинг (21)
- Медии (15)
- Продажби (50)
- Психология (63)
- Реклама (27)
- Риторика (87)
- Саморазвитие (86)
- Събитиен мениджмънт (35)
