За IMG Club

IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на  журналисти, прессекретари, PR мениджъри,…

Библиотека

IMG Club Вход в IMG Club Интересувате се какво е IMG Club и какви права…

Обучения

Обучения Уебинари, кръгли маси, дискусии – тези са безплатни Това е заглавието Lorem ipsum dolor…

Медия Академия

За IMG Club IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на  журналисти,…

Добро образование за добро бъдеще

Никога не е късно да учите! Всяка успешна кариера започва с добро образование.

Лектори

Управляващ партньор в
RED Communication Agency
Журналист, доктор по медии и комуникации
Бизнес консултант
Управляващ партньор в дигитална агенция SEOMAX

Библиотека

Техника на речта на телевизионен водещ

Речево-гласово поведение на телевизионен водещ Речевото поведение е система от стабилни комуникационни формули, предписани за установяване на речев контакт, поддържане на комуникацията в ситуационно адекватен…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Особености на памфлета – композиционни и стилови

Памфлетът често се основава на гротеската. Това има за цел да подобри стилистичното оцветяване на текста. Гротескната поетика на памфлета се основава на принципа на…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Мотивационни фактори, влияещи върху възприемането на образа на политически лидер

За да разберем процеса на формиране на имиджа на политик и мненията за него сред населението, е необходимо да разгледаме и анализираме мотивите за формиране…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Методи за изучаване на радиоаудиторията, подобни на методите на журналистиката

Анкета. Както всяко изследване, анкетата включва точно формулиране на проблема, избор на предмет и обект, дефиниране на цели и задачи, тълкуване на концепции, разработване на…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Стратегическият образ в политическата реклама

Имиджът в предизборната кампания, който кандидатът трябва да представи на избирателите, има редица важни характеристики. Отчитането им при разработването и създаването на този образ е…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Мотивационен анализ в рекламата

Изследването на психологията на възприемане на рекламната информация e мотивационен анализ i се основава на изучаването както на общите маркетингови мотиви и потребности на хората,…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Теория на потребностите на аудиторията в СМИ

Теория на постоянството В рамките на тази теория човек се представя като равновесен, балансиран модел на определени представи за света, ценности, нагласи и др. Намеренията…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Манипулация на подсъзнанието

Подсъзнание Тъй като подсъзнанието съхранява абсолютно цялата информация, която човек получава през живота си, може да се предположи, че теориите за метафората и когнитивната база…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Манипулация на несъзнаваното

Несъзнаваното е обект на манипулативни въздействия не по-малко от подсъзнанието. Като правило за това се използва психоанализата на Фройд и Юнг. От физиологична гледна точка…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация

Структури на човешката психика – мишени за манипулация

Потребности. Видове потребности Потребностите могат да бъдат висцерогенни (биологични) и психогенни. Между тях обаче съществува много тясна взаимозависимост, например фрустрацията на висцерогенните нужди създава психологически…...

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
  • Категории

  • Абониране