За IMG Club
IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на журналисти, прессекретари, PR мениджъри,…
Библиотека
IMG Club Вход в IMG Club Интересувате се какво е IMG Club и какви права…
Лектори
Лектори
Обучения
Обучения Уебинари, кръгли маси, дискусии – тези са безплатни Това е заглавието Lorem ipsum dolor…
Медия Академия
За IMG Club IMG Клуб е комуникационна платформа за социални и бизнес срещи на журналисти,…
Аудио теми и подкасти
Как да подготвите забележителна реч
Страхът от публично говорене и как да го преодолеем
Как да впечатлите аудиторията
Кой е най-добрият начин за завършване на речта
Емоционалният интелект на оратора
Уловките в речта
Как да увлечем аудиторията в началото на речта
Алгоритъмът на успешната презентация
Добро образование за добро бъдеще
Никога не е късно да учите! Всяка успешна кариера започва с добро образование.
Лектори
Библиотека
Техника на речта на телевизионен водещ
Речево-гласово поведение на телевизионен водещ Речевото поведение е система от стабилни комуникационни формули, предписани за установяване на речев контакт, поддържане на комуникацията в ситуационно адекватен…...
Особености на памфлета – композиционни и стилови
Памфлетът често се основава на гротеската. Това има за цел да подобри стилистичното оцветяване на текста. Гротескната поетика на памфлета се основава на принципа на…...
Мотивационни фактори, влияещи върху възприемането на образа на политически лидер
За да разберем процеса на формиране на имиджа на политик и мненията за него сред населението, е необходимо да разгледаме и анализираме мотивите за формиране…...
Методи за изучаване на радиоаудиторията, подобни на методите на журналистиката
Анкета. Както всяко изследване, анкетата включва точно формулиране на проблема, избор на предмет и обект, дефиниране на цели и задачи, тълкуване на концепции, разработване на…...
Стратегическият образ в политическата реклама
Имиджът в предизборната кампания, който кандидатът трябва да представи на избирателите, има редица важни характеристики. Отчитането им при разработването и създаването на този образ е…...
Мотивационен анализ в рекламата
Изследването на психологията на възприемане на рекламната информация e мотивационен анализ i се основава на изучаването както на общите маркетингови мотиви и потребности на хората,…...
Теория на потребностите на аудиторията в СМИ
Теория на постоянството В рамките на тази теория човек се представя като равновесен, балансиран модел на определени представи за света, ценности, нагласи и др. Намеренията…...
Манипулация на подсъзнанието
Подсъзнание Тъй като подсъзнанието съхранява абсолютно цялата информация, която човек получава през живота си, може да се предположи, че теориите за метафората и когнитивната база…...
Манипулация на несъзнаваното
Несъзнаваното е обект на манипулативни въздействия не по-малко от подсъзнанието. Като правило за това се използва психоанализата на Фройд и Юнг. От физиологична гледна точка…...
Структури на човешката психика – мишени за манипулация
Потребности. Видове потребности Потребностите могат да бъдат висцерогенни (биологични) и психогенни. Между тях обаче съществува много тясна взаимозависимост, например фрустрацията на висцерогенните нужди създава психологически…...
Търси
Категории
- PR (89)
- Журналистика (126)
- Копирайтинг (37)
- Маркетинг (21)
- Медии (16)
- Продажби (51)
- Психология (66)
- Реклама (28)
- Риторика (87)
- Саморазвитие (86)
- Събитиен мениджмънт (35)