Как да се противопоставим на черния PR

Медиите днес са пълни със скандални слухове за различни компании. Интересът на журналистите към негативните заглавия е породен от предпочитанието и доверието на аудиторията към точно такива новини. Това дава широко поле за изява на черния PR , който доскоро беше използван предимно в политическите кампании. По време на уебинара ще покажем практическият си опит за справяне с криза породена от черен PR и ще споделим нашите техники за преодоляване на ситуацията.

Програма на уебинара:

  • Какво представлява черният PR?
  • Създаване на план за действие при сблъсък с черния PR
  • Ефективна работа с медиите при черен PR
  • Принципи, които трябва да се спазват при накърнена репутация
  • План за излизане от кризата и неутрализиране на черния PR
  • Споделяне на примери за успешно преодоляване на кризата

 

Аудитория: собственици на малък и среден бизнес, PR практици, журналисти, маркетинг мениджъри, студенти в направленията PR и комуникации, медии и журналистика.

Лектор:  Вероника Николова – CEO IMG PR&Communication Agency виж профил

Дата и час  на провеждане: виж календара

Цена за участие: безплатно, след регистрация