Медиите днес са пълни със скандални слухове за различни компании. Интересът на журналистите към негативните заглавия е породен от предпочитанието и доверието на аудиторията към точно такива новини. Това дава широко поле за изява на черния PR , който доскоро беше използван предимно в политическите кампании. По време на уебинара ще покажем практическият си опит за справяне с криза породена от черен PR и ще споделим нашите техники за преодоляване на ситуацията.
Програма на уебинара:
- Какво представлява черният PR?
- Създаване на план за действие при сблъсък с черния PR
- Ефективна работа с медиите при черен PR
- Принципи, които трябва да се спазват при накърнена репутация
- План за излизане от кризата и неутрализиране на черния PR
- Споделяне на примери за успешно преодоляване на кризата
Аудитория: собственици на малък и среден бизнес, PR практици, журналисти, маркетинг мениджъри, студенти в направленията PR и комуникации, медии и журналистика.
Лектор: Вероника Николова – CEO IMG PR&Communication Agency – виж профил
Дата и час на провеждане: виж календара
Цена за участие: безплатно, след регистрация