Библиотека

Как да създадете lifestyle съдържание?

Lifestyle съдържанието не е пряко за продукта, а за това как той се вписва в живота на вашите потребители. Това е съдържание, посветено на определен начин на живот. По някакъв начин той отразява и „оживява“ личността на вашия клиент. Той подчертава интереси, които надхвърлят вашия продукт или марка. Начинът на живот позволява на клиентите да разберат каква представа за себе си им помага да подчертаят собствената си индивидуалност.
И така, на първо място
  • Мислете за вашия клиент или марка. За всичко: от възрастта на вашия целеви потребител до това, което обича да прави.
  • Разберете къде потенциалните клиенти прекарват времето си. Какви общи интереси или личностни черти има целевата група?
  • След извършване на подробен анализ, създайте съдържание по такъв начин, че да адресирате частта от тях, която може да се характеризира като начин на живот.
Интегрирането на такова съдържание може да бъде чудесен начин за генериране на интерес, обхват и фокусиране върху вашата марка. Lifestyle съдържанието отразява всички най-интересни неща, които надхвърлят продукта, но са свързани с него. Този стил се съчетава успешно с native реклама. Освен това ви позволява да стартирате кампания в социални мрежи, блогове или медии.
Помислете от какво се интересува вашата аудитория освен от пазаруването. Това ще ви позволи да се опознаете по-добре и да изградите истинско доверие. Увеличаването на доверието на публиката не само увеличава продажбите. Позволява ви да създадете висококачествена имиджова репутация, да създадете партньорства в B2C сегмента. Също така, такова съдържание създава лоялни клиентски отношения в марката, които работят за разработване на стратегия за продажби.

 

Основни правила за създаване на Lifestyle съдържание

Експертии анализираха методите и инструментите, използвани за създаване на лайфстайл съдържание и са избрали основните методи. Те ви позволяват да създавате най-доброто родно съдържание и да рекламирате бизнеса си. След това ще анализираме какво трябва да се направи, така че информацията да е близо до клиентите, да въздейства на техните чувства и емоции и да ги провокира да поръчват.

 

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране