На уебинара ще разгледаме организацията, техниките и похватите на политическата манипулация в рекламата. Манипулацията в политическата реклама интегрира и организира влиянието на различни фактори, за да фокусира общественото внимание върху определени обекти, явления, факти и да насочи поведението му в желаната от политическия субект посока. Следователно политическата реклама до голяма степен е принудителна комуникация.
Програма на уебинара:
- Основите на политическата манипулация
- Техники на политическа манипулация, използвани от медиите
- Манипулативни техники, използвани от отделните видове медии
- Манипулация и политическа реклама.
- Журналистическият коментар като възможен източник на манипулация
Аудитория: PR практици, журналисти, маркетинг мениджъри, студенти в направленията PR и комуникации, медии и журналистика, политолози, социолози
Лектор: Станимир Кронев – Директор Развитие и Иновации в IMG – виж профил
Дата и час на провеждане: виж календара
Цена за участие: безплатно, след регистрация