Защо заглавието оказва толкова голямо влияние върху конверсиите?
- Заглавията се четат 5 пъти по-често от основния текст (според рекламния маестро Дейвид Огилви).
- Имате само 6 секунди, за да привлечете вниманието на читателя с добро заглавие, в противен случай рекламният ви текст ще остане непрочетен.
- Получавате поне още 40 секунди от вниманието на вашия потенциален клиент, ако заглавието, което напишете, е успешно.
- Променяте конверсиите на страница няколко пъти! Това е възможно само чрез промяна на едно заглавие. В същото време промяната на други елементи (шрифтове, дизайн, илюстрации, редактиране на основния текст) ще промени конверсиите само с няколко до десетки процента.
Като се научите как да пишете заглавия с помощта на техниката 4U, ще можете да:
- гарантирано ще “завладеете” вниманието на потенциалните клиенти и ще ги накарате да прочетат вашия текст;
- увеличаване на конверсията на вашите страници за продажби и други рекламни материали;
- увеличаване на продажбите и печалбата.
Методологията 4U е лесна за разбиране и ви позволява да създавате успешни заглавия с висока реализация. Просто трябва да се научите как да „оформите“ предложението си в четири специални елемента.
Важен нюанс. Редът на елементите във формулата 4U не е фиксиран, можете да го промените по ваше желание.