Не е измислен един-единствен шаблон за всички бизнес кампании в социалните мрежи. Някъде един вариант работи, но за друг същият модел може да не доведе до продажби.
Разгледайте възможностите за продажба на артикули, които ни се предлагат, за да улесним работата по текстовете. Формулите са прости, но ако комбинирате компонентите им, резултатът може да бъде неочакван.
Не е задължително формулите да пречат на творчеството. Ето защо е създаден моделът AIDA (attention, interest, desire, action), който представлява маркетингово поведение, водещо до желанието на клиента да купи даден продукт.
Той е основа за обучението на мениджърите по продажбите и ръководителите по продажбите. Въз основа на него са създадени формули за хора, занимаващи се с реклама, копирайтинг и продажби.
Формула AIDAS
Формулата се нарича трансформация AIDA и се използва за писане на текстове за продажби. Всяко писмо е представено като стъпки, необходими за написването на текст за продажба.