Библиотека

Как да използвате стълбата на FABU за създаване на рекламни материали?

Сега ще анализираме „Стълбата на FABU“ на нейните отделни компоненти и ще ви разкажем подробно как да работите с нея.

 

Какво представлява „стълбата на FABU“?

Стълбата на FABU показва на клиента стойността и обяснява защо офертата може да представлява интерес за него.

Декодира се така:

  • Features – Характеристики на продукта (услугата)
  • Advantages – Предимства пред конкурентите
  • Benefits – Ползи от придобиването
  • U-appeal – Привлекателност за клиента

Ползите се раждат от характеристиките, които карат купувача да усети ползите. И като се започне от предимствата, се изгражда атрактивна оферта за конкретен клиент.

Нека разгледаме всеки елемент поотделно.

Да дефинираме обект за пример.

Да вземем един продукт, така че комуникацията ни да е ясна и визуална. Например курсове по английски език.

В този случай характеристиките ще бъдат компонентите на курса.

Ако сте представител на училище с преподаване на английски език, в тази статия ще получите готово решение, което можете да използвате веднага.

Ако имате различен бизнес, след като прочетете тази статия, ще можете самостоятелно да адаптирате схемата за вашите продукти или услуги.

 

Определяме характеристиките на продукта (Features)

За да направим това, ние изписваме компонентите на курса. В нашия случай това са характеристиките, от които ще градим.

  1. Тест за определяне нивото на знания.
  2. Въвеждащ урок с преподавател.
  3. 20 интерактивни мултимедийни урока.
  4. 10 групови занятия с преподавател.
  5. Подарък учебник за самоподготовка.

На базата на тази информация сега ще формираме заедно предложение за „стълбата на FABU“.

Сега от тези характеристики е необходимо да се направят предимства.

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране