Библиотека

Изпращате ли правилното послание, когато говорите за вашата марка? Омагьосайте с вашата история.

Изпращате ли правилното послание, когато говорите за вашата марка? Как да го направим по-ясно и по-ефективно?
Най-добре е да обясните всичко за вашия продукт или услуга под формата на история. Но това не трябва да е само история.
Как да създадете история, така че клиентите да „гласуват с портфейлите си“ за вашия продукт или услуга?
Всеки човек е герой на собствената си история. Той иска да постигне нещо, среща препятствия и проблеми по пътя си, преодолява ги, за да постигне целта. Ще използваме тази диаграма, за да разкажем историята на вашия продукт.

 

Шаблон

Още през 2017 г. Доналд Милър въведе концепцията за история на марката в маркетинга. Той идентифицира седем етапа в него.

  1. Характер

В самото начало винаги има герой, героят на историята. Той иска да получи нещо, да постигне нещо. Целта му е ясно дефинирана. От самото начало публиката се чуди дали героят ще получи това, което иска.

  1. Проблем

Очевидно нещата не вървят толкова лесно, колкото ни се иска. Никоя история няма да работи, докато героят не срещне проблем или пречка. Освен това проблемът обикновено има три нива:

– Външен. Това е видимо за всички, необходимо е да се премахне или поне да се неутрализира за известно време.

– Вътрешен. Ще успее ли героят да се справи, има ли достатъчно вяра в себе си?

-Философски. Контрастът между хубаво и лошо, между добро и зло.

  1. Ръководство

Друг герой се появява в историята: героят среща водача. Той съчувства на героя, защото самият той някога е преживял подобно. Водачът разбира добре героя, знае за всичките му страхове и съмнения. Но водачът вече има опит, той е тук, за да помогне на героя да преодолее трудностите.

  1. План

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране