Библиотека

7 идеи на заглавие за неслучайни кликвания на вашия блог или YouTube канал

Независимо дали създавате съдържание за блог или YouTube канал, създавате текстове или записвате видеоклипове, най-важното е заглавието.
В интернет има много трикове и уловки, за да събудите любопитството на читателя или зрителя и да го накарате да кликне върху материал, който често предизвиква само разочарование, защото има огромна разлика между това, което обещава заглавието, и самото съдържание.
Само имайте предвид, че ако сте обещали в заглавието да кажете „как да направите милион евро тази година“, във ваш интерес е да опишете на потребителите разбираема и работеща схема за това как могат да постигнат тази цел в рамките на времето, което вие заяви. Ако не спазите големите си обещания, вашият сайт ще има проблеми с трафика в краткосрочен план.
По-долу ще намерите няколко заглавни модела, които работят чудесно за привличане на читатели. За да идентифицирам тези модели, направих собствено проучване, проучих десетки успешни блогове, изгледах най-популярните видеоклипове и се опитах да разбера общите принципи на успешните заглавия. Те се появяват редовно в различни теми и дават на материалите невероятни резултати по отношение на гледанията. Можете да ги използвате за текстове, след това за видеоклипове, те ще ви помогнат да получите гарантиран повече трафик.

 

1. „Х лесни етапа за…“

Например „Как да продадем къща в 10 лесни стъпки“. Или “Как бързо да се научите да свирите на пиано, 10 лесни стъпки.” Срещали сме този модел на заглавия в много канали в YouTube в голямо разнообразие от теми.

 

2. „Нещо vs нещо друго“

Този модел ще ви помогне навсякъде, където можете да прибегнете до сравнение. Можете да сравните два метода за получаване на резултати, два инструмента, две програми, две рецепти.

Например „Джиу Джицу vs Айкидо: уличен бой“. И ще получите огромен брой неслучайни кликвания, защото във всички канали за бойни изкуства, веднага щом направите сравнение между различни дисциплини, привличате вниманието.

Можете да използвате тази техника във всеки друг предмет. Например, ако обектът ви е звук, можете да сравните различни усилватели на високоговорителите, като демонстрирате и сравнявате различни звуци от различни видове усилватели.

 

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране