Библиотека

11 доказани и един двусмислен начин за представяне на съдържание

Мечтаете ли да пишете вирусни материали? Време е да действаме! Вашата статия ще спечели вниманието на читателя, ще влезе в върховете на търсачките и ще отиде „при хората“, ако нейната структура съответства на съдържанието. Споделяме 11 доказани и един двусмислен начин за представяне на съдържание.

Стандартна структура на статията

Лесно можете да запомните структурата на училищното есе:

  • Въведение.
  • Главна част.
  • Заключение.

Нека го разширим малко по отношение на статията в интернет ресурса:

  • Заглавие: трябва да привлече вниманието на читателя и да предаде накратко същността на статията.
  • Лийд: поставя проблем, интригува и ви кара да четете по-нататък.
  • Основна част: разкриване на проблема, тези, доказателства.
  • Заключение (обобщение): откъде са дошли, какво са научили, как да приложат.

Както можете да видите, всичко не е толкова трудно. Според тази структура можете да напишете солидна логическа аналитична статия. Или две. Или десет. На 11-та ще искате да смените професията си, ако сте копирайтър, или сменете копирайтър, ако сте клиент.

 

Ето 11 начина за пакетиране на съдържание за различни цели и аудитории.

Чек лист

Може би най-популярният формат в ресурсите за интернет маркетинг. Удобно е, когато процесът се разлага на етапи и се подрежда под формата на точки, чрез които можете да проверите („проверите“) правилността на вашите действия.

 

Списък

Ако окото ви трепне при заглавието „50 начина за подобряване на реализациите в уебсайта“, не се притеснявайте. Това е професионално изкривяване. Вземете успокоително и приемете, че този формат на статия е все още популярен. Читателят предварително вижда колко полезен материал му се предлага. Лесно е да отрежете ненужното и да се задълбочите в това, което ви интересува, минавайки с очи през подзаглавията.

 

Кейс

Този формат определено ще предизвика интереса на целевата аудитория. Конкурентите ще се интересуват от вашата вътрешна кухня, вие ще покажете своя опит на потенциални клиенти. Създаването на кейс е трудоемка задача, но си заслужава. Не забравяйте за реални факти, цифри, екранни снимки, снимки, отзиви на благодарни клиенти. Това ще ви вдъхне увереност и ще потвърди вашия професионализъм.

 

Инструкция за употреба
За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране