Библиотека

5 варианта на търговско предложение на една страница

В тази статия ще говорим за оферти за продажба на една страница, които като точен изстрел са създадени да бъдат кратки, но ефективни.

 

  1. ТП (търговско предложение) на актуализирания продукт (нова версия на продукта)

Изпраща се главно до бивши и настоящи клиенти, които биха могли да се интересуват от новостта.

Много по-лесно, по-бързо и по-евтино е да се направи допълнителна продажба на такива клиенти, отколкото на нови. В крайна сметка вече сте успели да преодолеете съмненията и да спечелите доверие. Тези клиенти вече са видели лично всички прелести на сътрудничеството с вашата компания.

В такова търговско предложение можете да правите без предварителни текстови ласки. Получателят вече е „топъл“, така че няма нужда да го запознавате с вашата компания, постижения и други факти, които са му известни. Някои може дори да се притесняват…

Целта на този вид търговска оферта е да отчете иновацията, да я сравни с предишния аналог и да покаже предимствата на новата версия.

Можете да започнете документ по този начин:

Скъпи приятели!

Вече можахте да се убедите в качеството на батерията Iskra, както и в удобството на сътрудничество с нашата фирма. Обещахме да ви държим в течение. И сега представяме две актуализирани версии на батерията, които вече са преминали всички необходими тестове.”

Също така имайте предвид, че като се включите в стратегия за системно подобряване и актуализиране на вашия продукт, вие доказвате на клиентите поне това: компанията е жива, вие се стремите да бъдете актуални, да се развивате и да ставате още по-полезни за целевата аудитория.

 

  1. ТП след срещата

Както в предишния случай, клиентът вече е загрял и има представа кой сте и какво правите. Вие от своя страна също сте въоръжен с цялата необходима информация.

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране