Библиотека

Шест ефективни начина за взаимодействие с медиите

Популяризирането на компания или марка чрез медиите е много по-ефективно от конвенционалната реклама. Публикациите в медиите не винаги носят бързо увеличение на продажбите, но играят в дългосрочен план. Споменаванията в статии изграждат доверие, повишават лоялността на клиентите и увеличават трафика към вашите канали. Освен това този метод на промоция е безплатен.

Какви формати на сътрудничество с медиите са най-ефективни?

 

  1. Публикуване на ваши собствени статии.

Информационният повод на бизнеса трябва да бъде адаптиран към конкретна публикация. Не е достатъчно да напишеш прессъобщение и да го изпратиш до петдесет медии. Важно е да разберете какъв формат има публикацията и как са поставени акцентите в статиите.

Например имате агенция за недвижими имоти. За новинарски портал можете да подготвите аналитично резюме на пазара. За специализиран сайт напишете експертна статия с прогноза за следващото тримесечие. Уговорете със списанието постоянна авторска рубрика.

Преди да подготвите текста, важно е да проучите кои формати на статии резонират най-много у читателите. Това може да стане чрез четене на коментари под статии или в социалните мрежи. За да може редакцията да публикува текста, той трябва да е полезен за читателите и да носи нова информация.

 

  1. Коментари, мнения в статията.

За да се появява редовно в информационното поле, не е необходимо да се подготвят големи текстове. Често публикациите изискват кратки експертни коментари по темата на материала. Можете да проследявате такива заявки в специализирани услуги или в социалните мрежи.

По правило коментарите се изискват много бързо. Отговорът трябва да бъде даден до няколко часа. Първоначално вие сами ще предложите своята кандидатура за материала. Но след известно време журналистите ще ви познават като надежден говорител и сами ще търсят коментари.

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране