Библиотека

Целева аудитория: как да я дефинираме и анализираме, категории

В темата ще научите каква е целевата аудитория, на какви категории може да се раздели и защо трябва да се направи това, какви критерии да използвате, когато анализирате целевата аудитория.
Ако искате да постигнете максимален резултат при популяризирането на марка, стоки или услуги, просто трябва да „познаете“ своя потенциален купувач.

Какво е “целева аудитория”

Целевата аудитория е група от хора, които споделят общи характеристики (например потребители на възраст от 30 до 45 години) или хора, които са обединени с цел (например инвеститори).

 

Как да определите целевата аудитория и да извършите сегментиране

Често бизнес стратегията не носи желания резултат поради факта, че са допуснати грешки при анализа на бъдещата аудитория. Това е критично. Трябва да знаете кой е вашият слушател/потребител. Въз основа на тази информация ще бъде изградена стратегия за популяризиране на вашата марка чрез разказване на истории.

Вашата целева аудитория може да бъде следните категории хора: 

За да прочетете цялата публикация трябва да влезете в профила си!
Вход Регистрация
Интересувате се какво е IMG Club и какви права ви дава? Научете повече
  • Категории

  • Абониране